Home

Friday, March 11, 2011

apa pandangan anda?

hrm...
spa tgk Kejora dan Bintang kt Astro Ria stiap hari isnin-jumat pukul 6.30 ptg..sila angkat tangan *heheheh..bongok tul aku = ='..
hrm...bagi pendapat aku lah kan cite ni boleh lah tahan..best tu ada lah juga..
tapi nak dikatakan ramai kawan aku kata crita ni x best..tpi certain orang kata crita ni best...hrm..mak gan adik aku pon sama...sitiap pkul 6.30ptng mesti gadap TV sebab nak tengok crita yg x sberapa syok...haish...pelah yang best sngt citer tu...ari tuh..yg paling mengejut kan aq....besanya..klau aq balik dari skol...mesti buka jer pintu adelah nampak mak aku dok siap meja untuk lunch x pon pi amik adik aku...huh..rituh...aku balik2 jerp...tgk2 mak aq dok ngadap laptop...aku pon plik lah slalu nyek mak aku x cam tuh...aku pon agak pelik pi lah check *cheh cm detective lah plak = ="...tgk2..pergh...dok layan cerita KEJORA DAN BINTANG...ya Allah...sanggup tuh mak aku...hahahahaha...tu lah kot penangan cerita Kejora gan Bintang ni...



No comments:

Post a Comment

sad, happy, blurr